IP-телефонія

IP телефонія в офіс – це комплекс комунікаційних послуг для співробітників вашої компанії. Дані послуги здійснюються шляхом передачі голосу відповідно до протоколу VoIP за допомогою мереж передачі даних. Таке рішення дозволить підвищити ефективність роботи Вашої компанії, скоротивши при цьому витрати на комунікаційні послуги і підвищить гнучкість бізнес процесів.
Організація власної IP-телефонії дасть можливість уникнути безліч слабких місць пов’язаних з обробкою вхідних і вихідних дзвінків.

Переваги:

  • Оптимізація витрат на мобільний та офісний зв’язок
  • Зниження вартості на дзвінки між співробітниками та клієнтами компанії
  • Поліпшення якості зв’язку.
  • Якість переданого голосу і мінімізовані затримки при пересилці голосового трафіку
  • Організація дистанційної роботи співробітників
  • Запис розмов і деталізація дзвінків
  • Високий рівень безпеки
  • Можливість налаштувати контакт-центр з необмеженою кількістю працівників не орендуя приміщення
  • Захищені дзвінки всередині компанії.
    Співробітники можуть дзвонити один одному безкоштовно незалежно від їх місця розташування

Можливості:

  • Інтеграція з вашої CRM
  • Підключення коротких номерів, мобільних номерів або міських номерів від операторів зв’язку
  • Callback
  • Call tracking
  • переадресація дзвінків
  • Автовідповідач
  • Автообзвон
    *Розробляється індивідуально згідно наданого технічного завдання Замовником
  • Конференц зв’язок
  • Голосове меню IVR
  • Збереження номера при переїзді вашої компанії
  • Гнучкість налаштування

Організація IP телефонії:
Необхідно програмне і апаратне забезпечення. Основне в ньому – сервер АТС. Це пристрій зі спеціальним ПЗ, яке:
– Здійснює реєстрацію IP телефонів
– Розподіляє між абонентами відповідні налаштування
– Набір додаткових послуг по обробці викликів, недоступних для класичної телефонії
Як підключити IP-телефонію:

  • 1. Визначитися з прийомними терміналами:
  • Softphone на ПК / мобільному або стаціонарні VoIP-телефони

  • 2. Разом з нашими фахівцями сформувати технічне завдання (сценарій маршрутизації дзвінків)

Ознайомитися з презентацією послуги
Додаткові послуги:
Наші фахівці можуть реалізувати для вашого підприємства колл-центр з нуля або оптимізувати роботу вже існуючого. Більш детальна інформація тут

У вас є питання?

Телефонуйте: (044) 369-59-24; (067) 214-48-88;
(095) 219-81-72
Або залиште свої дані і ми зв'яжемося з вами.


Зв'язатися з нами